دنیای مطالب خواندنی

دنیای مطالب خواندنی
 
Design by : NazTarin

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 91897
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



javahermarket

javahermarket

javahermarket

پاریس هیلتون با برگزاری مهمانی های شلوغ و پر سر و صدا به مناسبت کریسمس همسایه هایش را آزار می دهد.این بازیگر مشهور هالیوود چهار شنبه هفته گذشته یک جشن بزرگ و باشکوه در خانه خود برگزار کرد و حدود ۱۰۰نفر مهمان دعوت کرد . تعداد مهمانهای او آنقدر زیاد بود که مسیرهای منتهی به خانه پاریس هیلتون در منطقه ” بورلی هیلز” کاملا” مسدود شده بود و همسایه های این بازیگر واقعا” از این موضوع عصبانی شده بودند.

پارتی خانم بازیگر همه را به دردسر انداخت!+عکس

 

جشنهای پاریس هیلتون همیشه افسانه ای هستند . شب چهارشنبه تعداد مهمانان او آنقدر زیاد بود که خیابانها مسدود شده بودند و مهمانان همسایه های او مجبور بودند حداقل ۳۵ دقیقه منتظر بمانند تا به مقصدشان برسند .

 

 پاریس برای مهمانهای خود خدمه پارک ماشین استخدام نکرده بود و به همین دلیل خیابانهای اطراف خانه او کاملا” مسدود شده بودند.”

برگزاری مهمانی های شلوغ و پر سر و صدا و رفت و آمدهای مداوم افراد مختلف به خانه پاریس هیلتون ، تنها مسائلی نیستند که همسایگان او را ناراحت می کنند.

همسایگان این بازیگر از اینکه وجود پاریس هیلتون و دارائی های بسیار زیاد و گرانقیمت او در آن منطقه باعث می شود که افراد جنایتکار و خلافکار بیشتر جذب این منطقه شوند نیز خیلی ناراحت و نگران هستند.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 دی 1390برچسب:, توسط SASAN